Mini-spa


Eftersom jag fortfarande är sjuk och missar den sista kvardröjande värmen ute får jag hitta på saker att göra inomhus istället. Idag var det verkligen dags för en uppfräschning, så nu sitter jag här insmetad med verkande produkter. Shea cashmere hårinpackning från Schwarzkopf, och Rich chocolate moisturising face mask från H&M. Den sistnämnda är som att smeta in ansiktet med nutella, I love it! Ska definitivt köpa fler av den.
Och bara för att jag är så snygg just nu så bjuder jag på en bild. Enjoy.


Kommentarer
Postat av: douglas

haha!

Postat av: Pumba

Oh! Nice! Ska kanske jag också testa! Choklad i alla dess former kan inte göra en annat än frisk :) (Jag är snart inne på vecka nummer tre...)

2010-09-09 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0