Havet


Igår var jag ute och gick runt i staden själv, vilket var ganska skönt. Inte för att jag har något emot mina kompisar, men för att när man bor i ett kollektiv behöver man lite tid för sig själv ibland. Bara kunna gå vart man vill, och stanna när man vill. Jag tittade på stora såpbubblor, åt dyr choklad och beundrade den vackra arkitekturen.




När jag fått nog av att vara ensam åkte vi med våra nya sambos Bessam och Niklas ner till Barceloneta, strandområdet. Jag var den enda som vågade bada! Som den vattenälskande person jag är. Det var väldigt skönt, fast tyvärr blåste det kallt när jag kom upp.
Bara titta på de här bilderna, och känn avunden över att jag får bo på denna plats, vid medelhavet.





Bilderna på mig är Josses


Kommentarer
Postat av: Paula

JAG KÄNNER AVUNDEN!

2010-09-29 @ 16:53:42
Postat av: Anonym

Känner igen mig :P

2010-09-29 @ 17:05:26
Postat av: Elin

Jaa, nog känner man avunden, nog är man sugen att åka ner och hälsa på! Annat är det här med skola i ett höstruskigt Umeå, inte riktigt så lätt att känna avund för. Hoppas allt är bra med er och ni både får jobba och glassa runt i underbara (antar jag) BARCELONA! Superhärliga bilder i bloggen också, Carro!:)



Hade bra

kram

2010-10-07 @ 20:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0