En blick bakåt


När jag var och rotade i förrådet hittade jag ett av pappas gamla fotoalbum, från när han var ungefär i min ålder. Det var extremt roligt att kolla i, jag känner att jag fick se en helt annan del av min pappa, den han var innan jag föddes. En långhårig kille som gick på punkkonserter, bland annat.
Men jag blev inte förvånad över att se att han döpt en ren till Skuggfaxe, haha. Det känns som något jag lika gärna skulle kunna ha gjort.




Till vänster står min farfar på väg in i stugan, där vi fortfarande tillbringar somrarna, och till höger är pappa när han gjorde lumpen.

Nu blev jag inspirerad att också sätta ihop ett fotoalbum (att bara ha bilderna på datorn duger inte) ifall mina barn någon gång skulle vara nyfiken på vem jag var när jag var ung.

Nästa gång ni hör från mig är det förresten från Barcelona!

Kommentarer
Postat av: douglas

haha, benhård bild från lumpen!



jag diggar't :)

Postat av: lucke

din farfar liknar jättemycket på min farfar när han var yngre :)

2010-09-23 @ 08:48:27
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0