Dan före


Nu tror jag att jag äntligen är klar med de sista inköpen inför resan. Det blev dessutom några extra kläder, eftersom det kliade i shoppingnerven, hehe.
Efter stan hängde jag hemma hos Josse eftersom jag skulle lära henne lite bloggdesign och photoshop. Nu är jag absolut ingen expert, men jag kan i alla fall grunderna litegrann, så det är en början.
Ni som vill läsa hennes blogg kan börja följa den här, men jag tror inte hon har hunnit skriva så mycket än.
 


Sen såg vi I Anneli, SVT:s mest ångestladdade serie. Man vill bara sjunka genom soffan och försvinna när man ser den! Fast sen blir man tacksam för att man själv inte är Anneli.
Det är synd att jag inte kommer kunna se resten av serien, eftersom svt play bara funkar inom Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0