Veckan som gått


Nu var det ett tag sen jag skrev faktiskt, men jag har varit busy busy de senaste dagarna (eller lat?).
Jag har bland annat klarat av min första hela jobbvecka! Det gick hyfsat bra, jag har aldrig legat under sju bokningar i alla fall. Och jag måste säga att trots att det är tröttsamt att ringa runt till folk och säga samma sak dag ut och dag in så har jobbet sina guldstunder, när man får prata med roliga personligheter eller bara extremt varma och glada människor. Idag pratade jag t.ex. med en kvinna som visade sig ha gått på samma skola (och nästan samma program) som jag, hon var sjukt trevlig och lös upp en annars i övrigt ganska ljummen arbetsdag. Förutom det faktum att jag kom till världens skummaste telefonsvarare också, haha.

För övrigt så har jag finbesök från Sverige nu, Douglas är nämligen ute och flänger i världen igen. Eftersom det var fullpackat i lägenheten fick det bli ett mysigt litet vandrarhem i de gotiska kvarteren de första dagarna, men nu har ju två av våra flatmates flyttat, och lämnat ett rum ledigt.
Vi har sagt upp lägenheten, of various reasons, och idag så var jag, Josse och Linnea och tittade på en ny, som vi ska flytta in i när vi måste ut härifrån. Den är nyrenoverad och fin, och har digital spis vilket känns väldigt modernt i jämförelse med våra nuvarande gasplattor. Det blir nog bra, det här.

Här kommer min vecka sammanfattad i några bilder.






Xocolate y xurros


Vi var på zoo, eftersom Bessam aldrig varit på en djurpark förut. Han var väldigt fascinerad, speciellt av delfinshowen.

Vem tänker ni på när ni ser den här kjolen från American Apparel?

Jag tänker i alla fall på Teskedsgumman!


Kommentarer
Postat av: besse

kan du lägga ut bilden på när ja lyfter arina osvosv=)?

kram

2010-10-16 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0