Ny lägenhet!


Ah, nu har vi äntligen internet igen.
Det är ju nämligen så att vi bytte lägenhet i lördags, efter alldeles för många om och men. Tyvärr kunde vi inte få lägenheten vi tittat på innan, så det fick bli en som var både mindre och dyrare. Tack och lov är den rätt fräsch i alla fall, bortsett från en läckande diskmaskin och lite mögel i badrummet. Jag trivs här.
Nu bor vi jag, Linnéa, Simon och en kille som heter Jesper, som vi aldrig hade träffat förut. Det känns konstigt att vara så få när man vant sig vid att bo åtta pers, men på ett sätt är det ju rätt lugnt och skönt.
Jag tog några halvtaskiga bilder på vardagsrummet och köket, så ni får en bild av hur det ser ut. Eftersom vi bara har två sovrum sover jag på bäddsoffan, men det har jag ingenting emot eftersom det är den skönaste sängen i lägenheten!





Vi bor numera på Valencia, väldigt nära Sagrada Familia. Jag misstänker att det kommer bli ett himla liv i våra kvarter på söndag, när påven kommer hit.


Kommentarer
Postat av: Douglas

Den ser riktigt mysig ut! :)

2010-11-04 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0