Montserrat

Igår gjorde vi en utflykt till Montserrat, ett berg en bit utanför Barcelona. För alla som har vägarna förbi Barcelona och är det minsta intresserade av fin natur är det här ett måste. Det var ofattbart vackert där, lite Lappland möter vilda västern, och mitt norrländska lilla hjärta var överförtjust över att få ta en paus från storstaden och komma ut i storslagen natur.
Jag vet att min pappa skulle älska det, så när jag tar med min familj på semester till Barca (vilket jag absolut har tänkt göra) så kommer det här stå högt på att göra-listan.
Vi tog både linbana och bergbana upp. Det var så kallt att man nästan borde varit vinterklädd och det blåste rejält, men utsikten var fantastisk. Nu när jag skulle skriva det här inlägget hade jag svårt att välja ut bara några bilder, så förbered er på ett lååångt inlägg. Efter ni kollat igenom allt kommer ni vara så less att kommer vilja spy på naturbilder, haha.

Kommentarer
Postat av: Mango!

Ah vilken fin utsikt! Hör högt upp var ni =p?

2010-11-22 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0