Midsommarafton


Efter två nätter i stugan är jag hemma igen. Det har varit rätt skönt att vara så nära naturen, och jag har tillbringat min tid med att äta, ta promenader, äta, umgås med familj och släkt och så äta lite mer. Det har blivit mycket ätande alltså.
Här kommer några foton från helgen. Jag vet att det går tio på ett dussin av mina blombilder och att det inte förtjänar någon cred, men ni får stå ut med dem i alla fall, för jag gillar att fota naturen!


































Kommentarer
Postat av: Tarina

Carro, du har min tillåtelse att nämna mitt namn, så vet du till nästa gång :p

Väldigt fina bilder du tar förresten! Kul att se! :) Och det var ju den där spindeln!

2010-06-30 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0