Jobbfika och bananpizza


Idag har varit en matmässigt bra dag! Det började med att vi fick en sjukt god gräddtårta på jobbet, är lite osäker på varför men jag klagar inte. Man såg alltså extra mycket framemot fikarasterna.
Haha, på tal om dem så har min arbetsmoral försämrats avsevärt den här veckan, när den andra sommarjobbaren kom. När resten fortsätter jobba sitter vi två kvar en halvtimme till, och det är ingen överdrift. Det blir alltså 3x30 minuter, en och en halv timme per dag. Det är illa, men rätt skönt.


Sen orkade ingen laga middag, så det blev till att beställa pizza från Viking, stans bästa pizzeria. För min del blev det banan- och currypizza, en rätt intressant smakkombination.

Lite snålt med banan på, tycker ni inte?


Om ett litet tag följer jag med familjen till den nya stugan för att fira midsommar där, så det blir dåligt med uppdatering i helgen då vi inte har något internet där ute i ödemarken. Vilken tur att jag bara har drygt en läsare då, haha.

Trevlig midsommar!


Kommentarer
Postat av: douglas

jag hade mördat för en pizza från viking just nu.



mördat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0