Tjejkväll med filmmys


Ikväll var det mysfilmkväll med några av tjejerna från klassen. Vi åt takeaway och såg tjejiga filmer. Först Girls just wanna have fun, sen 10 orsaker att hata dig.Dear John inte funkade började vi se House of Wax istället, men jag for hem mitt i filmen eftersom min förkylning bara blir värre. Att spela brännboll ute i kylan i bara matchtröjorna var nog ingen bra idé.
Dresscode: pyjamas. Underart mysigt, och så är man nästan klar för sängen när man kommer hem.


Jag älskar asiatisk snabbmat, speciellt när man får det i en såndär kartong. Det känns tjejkväll, haha, och lite New York nästan.
Ikväll blev det äggnudlar med kyckling.


Till efterrätt blev det Helenas chokladbollar och min födelsedagschoklad. Några cheeseballs slank också ner.



Nu har jag gjort kamomillte, eftersom det är bra när man ska sova. Jag har sovit uselt hela veckan, på grund av de ljusa sommarnätterna. Tur att jag är ledig imorrn, så kan jag i alla fall försöka sova ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0