Sex and the City 2


Dagens middag: rester från igår, pastasallad, virlöksmuffins och bröd. Fräscht :)


Sedan blev det bio med syster, Sex and the City 2. Den var faktiskt mycket underhållande (gäller nog främst om man är tjej) och den gjorde mig extremt ressugen! Vissa scener var lite för mycket, men å andra sidan är det inte den slags film som tar sig själv på största allvar.




Självklart blir det inget bio utan biogodis. Naturgodiset är mitt och det andra min systers, eftersom jag lovat mig själv att bara köpa naturgodis om jag köper lösvikt.

Nu sitter vi i pyjamas, äter resten av godiset och ser Lejonkungen 2. Jag älskar musiken i den filmen! Alla låtar är bra tror jag, men min favorit har alltid var utdrivnings-sången. Yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0