Peace, love och fika

Det blev en kort skoldag, som vi till största delen tillbringade med att sitta i en ring på golvet och sjunga "kumbaya" i våra hippie-outfits. Ni anar inte så mysig stämning det blir av sånt.
Efter det var det dags för lunchfika på Lilla Marie. För min del innebar det två koppar kaffe och deras underbart goda fetaostmacka, mums!



Sedan mötte jag upp med min pumpa på stan för att kolla på t-shirts. Som vanligt hade vi problem med att bestämma oss, men det är lika bra att undvika impulsköp. Istället la vi våra pengar på naturgodis. Det är tänkt att vi ska ha det ikväll, men jag tror vi åt upp hälften på vägen hem, har man en påse i handen är frestelsen för stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0