Morgonstund har...


Det var en pärs att stiga upp i morse, när klockan ringde klockan 3.50! Men jag fick lite tid över, så imorgon sover jag nog tio minuter längre.
Det första jag gjorde när jag kom hem från jobbet var i alla fall att slänga mig på sängen för en power nap, jag var helt slut, trots att det inte varit en speciellt jobbig dag.
Jag låg och slumrade i någon timme, men det var så fint väder ute och det måste man ta vara på, så jag satte mig på en bänk i allén för att vänta på en hemlig person som inte kände för att vara med på bild idag. Vi tog en härlig promenad hem till henne medan vi diskuterade diverse stora frågor.




Efter det gick jag ner till stan för att äta middag med min familj på Wok & Roll. Det blev Nasi Goreng för min del, och det kanske till och med blir en ny favorit, för det var väldigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0