Ingen bor i skogen


Jag är ett stort fan av radioprogrammet Mammas Nya Kille, och ser framemot den nya säsongen som kommer i höst! Men det är ju ett tag dit, och för alla oss som inte vill vänta så länge finns ju faktiskt Klungans, humorgruppen bakom MNK, nya TV-serie Ingen bor i skogen. Eftersom jag satt barnvakt i måndags missade jag det första avsnittet, men det tog jag igen idag genom att se det på svt play istället.
Det är en ganska absurd serie - och tillika humor. Inget man sitter och skrattar rakt ut åt, utan det är mer något man flinar åt inombords. Jag gillar den konstiga miljön, och vissa av karaktärerna känner man igen från MNK, och ibland känner man även igen sig själv.
För er som missat Klungan och deras TV-produktion så kan ni se den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0