Ettårsgamla kakor


Haha, när jag rensade frysen för att göra plats åt min citrusfromagepaj (till studenten imorgon) hittade jag dessa.
Det är citron- och hallonrutor som jag bakade till min och min pojkväns ettårsdag. Nu har vi snart varit tillsammans i två år, så jag slängde dem.
De återuppväckte hur som helst några fina minnen av en underbar dag. Snart två år älskling, och då blir det picknick i Japan <3



Förutom citruspajen har jag idag även bakat Devil's chocolate cake - två gånger! Första gången gick den sönder, så nu har jag gjort ett nytt försök. Den ska faktiskt tas ut ur ugnen precis nu, så håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: hungrig

minnen! ser fram emot vårt tvåårsfirande här i kyoto!



kyssar. oändligt många.

2010-06-17 @ 17:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0