Djävulskaka!


Det är inte sant. Jag lyckades med själva kakan andra gången - men misslyckades med chokladkrämen. Och det var av ren klumpighet, jag råkade hälla vatten i den. Så nu måste vi köpa ny choklad så får jag göra ett nytt försök imorgon.
Den här kakan måste vara riktigt jäkla god om den ska vara värd besväret. Det lär dröja ett tag innan jag försöker mig på en Devil's chocolate cake igen, eftersom det bara blir fel. Djävulen vill inte dela med sig.


Jag var i alla fall ute på en skogspromenad innan, här är lite bilder.








Haha, det kanske märks att jag gillar att ta närbilder? Närbilder och människor är mina favoritmotiv, men eftersom detta är tänkt att vara en anonym blogg kan jag ju inte gärna lägga upp en massa människo-bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0