Banana split med müsli


Ett tips på en god efterrätt är min egen variant på banana split. Det är helt enkelt banan, glass, vispad grädde och müsli. Müslin tillför lite knaprighet och gör det hela mer intressant, allra bäst blir det med Start som är rätt sött och efterrättigt i sig självt.
Självklart blir det även gott med chokladsås och maränger, eller vad man nu vill ha i. Banan och valnöt brukar ju vara en bra combo, så det är också en idé.

Längst ner i kanten ser ni en snutt av mina pyjamasbyxor, för jag har nämligen haft pyjamas på mig hela dan! Och jag skäms inte det minsta över det, det har bara varit skönt. Däremot borde jag skämmas lite mer över att jag inte ens tvättade ansiktet i morse.
Men imorgon ska jag till skolan, och det ser jag framemot. Det ska bli skönt att komma ut ur huset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0