Avslutningsfika


Solen skiner! Det känns som om det är första gången på evigheter. Jag tog shorts på mig, i ett sista desperat försök att få lite bruna ben innan studenten, även om jag vet att det är dömt att misslyckas.
På skolan var det stipendieutdelning, och sen bjöds det på tårta.



Mumma. Sen träffades vi i vårt gamla Matte B-klassrum, där våra mentorer bjöd på ännu mer godsaker.



Det har blivit väldigt mycket fika och onyttigheter sedan min födelsedag, och det lär fortsätta imorgon också. Men nästa vecka börjar jag jobba och då börjar rutinerna om igen! Vilket betyder att jag även ska börja vara lite nyttig. Mindre kakbak och mer brödknådande och hälsomatlagning istället :)
Och det första jag ska göra när jag blivit helt frisk är att ta en joggingtur i elljusspåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0