Fotbollskväll


Igår gjorde jag något som inte alls var likt mig. Jag och Nils såg VM-finalen och käkade pizza, så sjukt grabbigt, bara ölen som fattades. Okej, pizza kanske inte är så ovanligt, men att jag ser fotboll på TV är det. Det var faktiskt rätt kul, och jag kan stolt säga att jag nu vet vad både offside och djupledsboll är.
Dock sänktes nivån på min manlighet när vi även bakade mangopaj. Eftersom vi var så mätta efter pizzan fick den bli dagens jobbfika istället, men den var riktigt fräsch och god!

Var lite dålig på att fota igår också. Här är i alla fall den ena av pizzorna, med räkor, krabba och ananas, och lite hemmagjord mangopuré sen ;) Den andra innehöll bland annat oxfilé och bearnaisesås.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0