Fika + Eclipse


Kvällens aktiviteter började men en lätt middag på bryggan. Köpt på ICA: en kyckling- och baconmacka och en vitaminvatten, väldigt gott i sin enkelhet.












Sedan blev det fika på Wayne's. För min del innebar det grönt jasmine-te och Angel's cake. Den var god, speciellt eftersom jag älskar smörkräm, men inte fantastisk.











Höjdpunkten var förstås bion! Självklart såg vi Eclipse, som alla andra tjejer. Jag kan inte påstå att jag är något stort Twilight-fan, tycker både historien och karaktärerna är lite halvdana (min syster kommer mörda mig när hon läser det här).
Och på frågan vem jag gillar bäst av Edward och Jacob säger jag...: Jasper! För Edward är stel och Jacob är jobbig och spänd.
Men filmerna är i alla fall underhållning :)
Tyvärr får ni leva med att bilderna från salongen är rätt kassa, det är inte det bästa ljuset för fotografering.








Ingen bio utan naturgodis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0