Sagan om Ringen-maraton


Ända sen den sista filmen i Sagan om ringen-triologin kom ut har vi pratat om att ha ett maraton med alla tre filmerna i sträck, och nu har det äntligen blivit av! Vi började 13.05 och var klara 01.30, så vi höll alltså på i över tolv timmar. Självklart såg vi extended version, och jag kan säga att det var så värt att lägga en hel dag på det här! Har alltid älskat den här historien och kommer alltid att göra det, och jag kommer förmodligen göra om det någon gång i framtiden (fast det ligger nog en hel del år framåt).

Det blev även EN MASSA godis och hämtpizza, jag tror nästan att jag åt mer än på julafton.



såhär ser vi ut efter 10 timmars filmtittande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0