Madrassåkning


Trots att jag är 20 brukar det alltid bli minst en "madrassåkardag" varje vinter, då vi klär på oss till tänderna, fyller termosen med varma drycker och beger oss ut till pulkabacken med madrasserna. Idag hängde jag på Linnéa, Marie och hennes kompisar till OK-backen.
Jag och Linne var awesome och slog ständigt rekordet, men eftersom det är kring -20 ute höll våra stackars tår på att förfrysa. Tur att vi hade en brasa och fika med oss, så vi kunde mysa till det.
Man mår sjukt bra av att vara ute och vara aktiv några timmar!






Jag och Linnéa tåflörtade



Jag råkade bränna mina tjocksockar när jag skulle värma tårna vid elden :(


Kommentarer
Postat av: Paula

ÅH! Hör av er till mig nästa gång! Vill också ut och åka!

2010-12-22 @ 20:55:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0