Hemma bäst


Så var man hemma igen! Efter nästan tre månader i Barca var det otroligt skönt att träffa min familj igen, som jag har saknat en massa. Min underbara pappa hade förberett fredagsmys med godis, naturgodis och en STOR fruktskål! Jag har haft clementin-cravings i en vecka nu, så det var perfekt.

På grund av några missförstånd och att jag var så idiotisk att jag inte dubbelkollade bokningen, fast jag vet att man alltid ska göra det, höll jag och Linnéa på att missa flyget till Skellefteå.
På flygbussen dit gick mina tankar ungefär såhär:

Kära gud, förlåt för att jag åkte på en ungdomsbiljett på tunnelbanan. om vi hinner med det här flyget lovar jag att jag ska skänka mer än mellanskillnaden till välgörenhet!

Som ni märker har jag kanske inga jättelika synder att ångra, men jag kunde verkligen inte komma på något bättre just då.
Vi kom fram till Arlanda 25 minuter innan vårt flyg gick, och hann precis checka in och gå genom säkerhetskontrollen innan bordningen av planet började. Tack och lov slapp vi alltså spendera natten på Arlanda och köpa en ny biljett!
När jag kom hem hade jag dessutom väldigt lämpligt fått ett brev från UNICEF, så nu har jag skänkt 170 kr till undernärda barn, och sonat för min tunnelbanesynd.

Tyvärr kan jag inte publicera några bilder just nu, eftersom sladden till min kamera har gått sönder :(


Kommentarer
Postat av: Paula

ÅH! Jag vill också komma hem!!

2010-12-11 @ 18:32:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Välkommen hem =)!

2010-12-12 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0