Barrunda med Daniel Brühl

Vi avslutade en tapasmåltid i de gotiska kvarteren och bestämde oss för att besöka en närliggande bar, då första kändisspottingen i Barcelona inträffade. Inne på den lilla, okända baren träffade vi nämligen Daniel Brühl, som de flesta nog känner igen ifrån underbara Inglourious Basterds. Han var väldigt trevlig, bjöd mig på pantermjölk och tog med oss till en annan, mexikansk bar när vi började bli lite rastlösa. Men jag kan avslöja att han pratar otroligt mycket, det är svårt att få en syl i vädret när han väl börjat.
.
.
Jag diskuterade även Bergman med hans kompis, som hävdade att Persona är hans bästa film, medan jag gillar Fanny och Alexander bäst. Vem har rätt?

Kommentarer
Postat av: d

Fanny och Alexander > Persona

2010-12-04 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0