Tillbaka i Sverige

Hemma igen!
Jag har haft en helt enkelt superbra månad, men efter ett dygn av resande och tre olika flygplan var det rätt skönt att sova i sin egen säng. Men jag är förvånad över hur pass kallt det är hemma, brukar det inte vara varmt fortfarande i slutet av augusti? Nåja, jag är redo för hösten (jag har ju fått en hel del sommarvärme, mer än jag är van vid).
Dagens uppgift bestod av så mycket som att packa upp väskan, men inte ens det har jag tagit mig för, utan bara slappat hela dan. Livet som arbetslös är härligt än så länge i alla fall ;)



Här är förresten några bilder från studenten som jag fick idag. De är tagna av Päivis systerdotter Janni. Jag hade längre hår än jag trodde, hoppas jag kommer dit snart igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0