8 augusti


Idag har vi äntligen besökt ett ställe som jag längtat efter att äta på! Jag minns inte vad det hette, men det är en helt awesome glassbar, med otroliga glasskreationer. Det fanns flera uppslag i menyn med bara en massa fina glassdesserter, så det var riktigt svårt att bestämma sig.

Tillslut tog jag i alla fall Blueberry & Cheesecake, som innehöll bland annat blåbärsglass, frukt och bär, cornflakes, en bit cheesecake, jordgubbspocky, grädde, sås... mmm... Hur gott som helst!


Den kan dock inte mäta sig med det de bredvid oss beställde in.... De åt upp allting också, imponerande.


Douglas var tråkig och åt bara vanlig mat.

Efter det tog jag en härlig promenad längs floden.



Ikväll åker vi till Tokyo, där vi ska stanna i fyra dagar. Jag kommer inte ha någon tillgång till internet så det blir inget bloggande under tiden, men jag ska uppdatera er om allt när vi kommer tillbaka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0